📌 VAAK GESTELDE VRAGEN (FAQ)

Bestelling worden binnen 2 werkdagen verzonden. Mocht een product niet op voorraad zijn dan streven wij ernaar om binnen 10 werkdagen te leveren. Mocht dit niet lukken dan ontvangt u hierover bericht. Bestellingen met een orderwaarde minder dan €25,00 kunnen later verzonden worden (altijd binnen 5 werkdagen).

Onze zendingen worden verzonden via GLS, er dient dus iemand thuis te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Wanneer GLS een pakket niet bij u kan afleveren op dinsdag tot en met vrijdag biedt GLS het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u ook bij de tweede aanbieding niet thuis bent, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket binnen 3 weken kunt afhalen.

De verzendkosten voor pakketpost  bedragen € 5,95*. 
Vanaf €150,- is de verzending gratis.

*Afhankelijk van het gewicht en volume van het pakket 

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@bromoshop.nl of via de contactformulier. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Lees verder..

✉ STUUR ONS EEN BERICHT